Mercè Balda

inquilino/a

L'agència em van cobrar el mes de lloguer per adelantat i finalment no vaig poder llogar

Havia de llogar un pis i vaig pagar a l'agència el mes que s'emportava de benefici per adelantat. El llogater no va complir amb les condicions i vaig demanar que em busquessin un altre pis. En definitiva: em vaig quedar sense pis i snese 750€ que em van dir que no pensaven retornar-me. Vaig escriure a la central de l'agència i ja porto 1 any reclamant. He anat a l'oficina del consumidor i ja veurem què passa. ¿Algú em pot ajudar?

  • Preguntado por: Mercè Balda
  • Hace 11 años
  • Categoría: Agencias y alquiler
Respuestas (8)
Crazyh ha sido elegida Mejor Respuesta
  • Crazyh

    Crazyh

    profesional

    Pues como se le haya ocurrido escribir a la central en catalán, no me extraña que lleve un año esperando respuesta. Estarán estudiando el idioma para responderle acertadamente.

    • Respondido por: Crazyh
    • Hace 11 años
  • javier diez

    javier diez

    casero/a

    Pholmo ere esango dizut, modu honetan.

    toma ya ,En euskera

  • PHOLMO

    PHOLMO

    profesional

    Amparo, no encuentro la traducción simultanea en St. Google

    • Respondido por: PHOLMO
    • Hace 11 años
  • Amparo BB

    Amparo BB

    profesional

    Saint google translator. Nos hace la comunicación más fácil  :-)

  • PHOLMO

    PHOLMO

    profesional

    Yo, desde luego no soy capaz de mantener una conversación en catalán.

    • Respondido por: PHOLMO
    • Hace 11 años
  • javier diez

    javier diez

    casero/a

    ¡Què passa! , ¿que només els catalans saben català?

  • Crazyh

    Crazyh

    profesional

    Jo, Amparo, aunque seas de madrid, que maja eres.

    Pero a esta persona le tendrías que haber dicho que lo suyo es escribir en el idioma de la web, para que la gente la pueda entender.

    Estoy seguro q sabe escribir en castellano.

    • Respondido por: Crazyh
    • Hace 11 años
  • Amparo BB

    Amparo BB

    profesional

    Bé, dependrà molt de com estigués tot documentat.

    jo et diria que val la pena que truquis a Pholmo, li expliquis tot amb pèls i senyals, i et deixis aconsellar per ell.

    saludos - Papeleos Alquiler.