tina1234

inquilino/a

Información acerca de apartamentos de alquiler a largo plazo

good day

I would like information on long-term rental apartments in Tenerife. departure in April and we want long term furnished apartment for rent with the best internet tv near Plaza de playa americas or los cristianos thank

  • Preguntado por: tina1234
  • Hace 13 años
  • Categoría: Caseros
Respuestas (3)
javiersantander ha sido el primero en contestar
  • PHOLMO

    PHOLMO

    profesional

    Por ejemplo aquí:

    http://www.enalquiler.com/

    PHOLMO

    • Respondido por: PHOLMO
    • Hace 13 años
  • Marta26

    casero/a

    This forum is for doubts related to the contract of rent.

    To look for information about floors you woul have to go at home and look for a florr to rent in Tenerife

    • Respondido por: Marta26
    • Hace 13 años
  • javiersantander

    javiersantander

    casero/a

    En español por favor.