Joanna

inquilino/a

Fianza o deposito de garantia ENGLISH
Hi,
I am leaving my apartment on 31/05/2017. I have paid one month of rent in fianza and 3 months in deposito de garantia.
Can I ask for my March, April and May rent payments to be deducted from deposito de garantia? They can then keep fianza as a security for damages.
I will also mention, that they have not paid my one month's fianza to Incasol.
Please advise.
Thank you,
Joanna

  • Preguntado por: Joanna
  • Hace 7 años
  • Categoría: Legislación alquiler
Respuestas (1)
  • Amparo BB

    Amparo BB

    profesional

    En español por favor.