De Clerck Ray

casero/a

Looking for an apartment or studio at Playa de las Americas Tenerife

Hello,

we are from Belgium an looking for an apartment or a studio at Playa de las Americas Tenerife:
-max € 500/month
-not too far from the beach
-internet
-no extra cost.
-minimum 1 month with option to extend after trial (eventually long term)
-start January as soon as possible
-for 2 persons retired

reply in French or Spanish is acceptable.

kindly send proposals.

thanks and best regards,
ray de Clerck

  • Preguntado por: De Clerck Ray
  • Hace 10 años
  • Categoría: Opción a compra
Respuestas (3)
  • Amparo BB

    Amparo BB

    profesional

    Dalailama. Este post es de hace un mes.

    y la mayoría de la gente hablamos algún idioma. Pero si te fijas. El consultante nos daba permiso para responder en español

  • dalailama

    inquilino/a

    Dear Ray de Clerck,

    Most of spanish people don´t speak english, so i will answer to you, if you are loooking for an appartment you can search for it here: http://www.enalquiler.com/

    Just choose "santa Cruz de tenerife" on the left and then you have to choose "piso" And on the right you can choose the rental price, in this case max. 500 €

    you will se more than 384 options.

    kind regards and good luck

  • Amparo BB

    Amparo BB

    profesional

    Reply in French or Spanish is acceptable.?

    qué amable de su parte!

    puede buscar usted mismo haciendo clic en home.

    saludos.