mheldyzabala

inquilino/a

que puede trespaso su contrata pa mi nombre quando ella quieres deja su piso?

my name is imelda my family was living with somebody the contract under her name now she wants to baja the house.and she want us to leave to.i said if she can transper the contract to my husband name.is it possible to transper the contract to us?please help us..  we dont have money to pay to get a new piso.

  • Preguntado por: mheldyzabala
  • Hace 10 años
  • Categoría: Caseros
Respuestas (1)
laurel ha sido el primero en contestar
  • laurel

    profesional

    Hola, disculpa pero este es un foro en español :)

    • Respondido por: laurel