Marina Popova

inquilino/a

How can i rent a flat?

How can i rent a flat if i'm a student from Russia, and i'll study at Universidad Rey Juan Carlos from 20/08/11 to 23/12/11?

  • Preguntado por: Marina Popova
  • Hace 12 años
  • Categoría: Caseros
Respuestas (1)
  • Amparo BB

    Amparo BB

    profesional

    It wont be easy to rent a flat just for 4 months.

    it will be better to find a room for rent in a shared flat with other students.

    write in google : alquiler habitación madrid and you will find several webs offering rooms rentals.

    luck